Deník

KEMPOVÝ DENÍK 2019

PÁTEK 5. července 2019

Nový Bydžov, 9.7.2019, 11.37hod

Už jste se báli,  že nepřipíšeme do deníku TFK shrnutí posledního dne? Rodiče si jistě už vyposlechli od dětí,  co se odehrálo,  ale vas ostatní bychom nemohli nechat bez toho, aniž byste nevěděli zážitky z posledního dne.

Začneme hezky od začátku.  Páteční ráno jsme začali snídaní,a to domácí metýnkou  upečenou přímo od maminky Tarzana. Děti si pochutnaly,  ale jak již bylo řečeno,  letos se nám sešli samí  jedlíci, proto jsme měli v záloze naši klasickou snídani.

Po jídle, kdy všichni byli plní sil,byl ten správný okamžik odebrat se na fotbalovém hřiště a zahájit 7. ročník Tarzanova turnaje, při kterém se utkali velcí tarzani s jednotlivými týmy malých tarzánků.  Utkání byla opravdu nepínavá až do poslední chvíle,  tarzani měli co dělat,  aby uhráli vítězství.  Jak tedy už jistě tušíte,  vítězný pohár vybojoval FC Tarzan tým a podařilo se jim tedy obhájit titul z roku minulého. Všem ostatním zúčastněným patří obrovská gratulace,  vedli jste si skvěle!

Po osvěžující sprše jsme tradičně zamířili do restaurace Hotel Classic, kde jsme si vychutnali poslední společný oběd. Hovězí vývar s nudlemi a masová směs s hranolkami všem chutnala, servírky odnášely prázdné talíře a my jim děkujeme za parádní obsluhu a ochotu. Po obědě panovala už volnější zábava,  tedy jak pro koho. Celý organizační tým chystal slavnostní  ukončení, které spočívalo hlavně v předání účastnických listů,  prezentů  a vyhlášení individuálních cen.

Vybrat největšího jedlíka  bylo letos opravdu těžké, ale po dlouhém rozhodování nakonec zvítězil Matouš Berný. Cenu za Nejlepší hráčku si šla převzít samozřejmě bezkonkurenční Lucka Trčová, speciální kategorii "Kamarád jako hrom" vyhrál Radim Jisl, který jako jediný přijel z Nové Paky, nikoho zde v neděli neznal, a i přesto se zvládnul bez problémů zařádit do kolektivu a našel si nové kamarády. Nejlepší výko v Tarzanově dráze v mladší kategorii podal Kuba Fejfar, u  starších pak Kevin Kožíšek. "Nejprestižnější" cenu, jakou může účastník TFK získat je Král kempu (starší) a Princ kempu (mladší). Princové kempu byli letos vyhlášeni dva, Matyáš Syřiště a Tomáš Gabriel. Králem kempu se stal Matěj Fejfar. Oceněným gratulujeme! Gratulace patří i všem ostatním zúčastněným -  odvedli jste naprosto skvělou práci,  na trénincích jste makali a při mimofotbalových aktivitách jste projevili svůj obdivuhodný charakter, za což si zaslouží poděkování také rodiče. DĚKUJEME!

Po vyhlášení se rodiče s dětmi odebrali do DDM, kde posbírali zbytek věcí,  co si tarzánci nezvládli zabalit sami a my, přiznáváme se - do takové bojovky jsme se nepouštěli.

Kolem paté hodiny odpoledne odjeli poslední auta a na hřišti zavládlo ticho. Pro nás zvláštní a uklidňující zároveň. My jsme byli schopni uklidit jen to nejdůležitější, žízeň byla velká, a tak jako každý rok jsme rekapitulovali a sdělovali si zážitky z celého uplynulého týdne u dobrého vychlazeného piva (čtete piv  :-)  ).

Nyní už jen přejeme hezký zbytek prázdnin a někdy zase na viděnou!

Více fotek ve fotogalerii na webu...

ČTVRTEK 4. července 2019

Nový Bydžov, 5.7.2019, 00.37hod

Předposlední den jsme zahájili sladkou snídaní. Čerstvé koblihy přišly po ránu vhod a jen se po nich zaprášilo. Letošní účastníci nás nepřestávají překvapovat svou ohromnou konzumací jídla, ale my jsme vždy připraveni! Rohlíků jsme měli plnou tašku, a tak se tarzánci najedli do sytosti.

V 10:00 byl zahájen trénink, který dnes odvedl Kamil Kaplan, Grassroots trenér mládeže Rychnova nad Kněžnou, Honza Voká l- trenér straších žáků a brankářů RMSK a třetí skupiny se ujal náš nejmladší člen z organizačních Denis Kožíšek s asistencí Moka a Robina. Po hodině a půl trenéři trénink ukončili, kluci se osprchovali (ostatně jako každý den ) a šli jsme na oběd, dnes poctivý český – řízek s bramborovou kaší a okurkový salát.

Odpolední program začal stejně jako každý jiný den, tedy poledním klidem. Na druhý trénink se z části obměnila sestava trenérů. Dorazil Ota Rejfek, Grassroots trenér mládeže OFS Hradec Králové, dále Aleš Novák, trenér starší přípravky RMSK. Kamil Kaplan s námi zůstal i na odpoledne. Po tréninku pro kluky byl připravený program, o který se postarali hasiči s prohlídkou hasičského auta. Na závěr hasiči klukům nastříkali na fotbalové hřiště pěnu, v níž se odehrál zápas ve vybíjené. Každá zábava ale jednou končí, tu naši jsme ukončili z toho důvodu, že jsme měli rezervaci v restauraci U Kostela. Vůně pizzy byla cítit už z dálky a tarzánci postupně přidávali do kroku, jistě nemusíme ani sdělovat, jak to s pizzami dopadlo.

Den zdaleka nekončí! Pokud si lámete hlavu, kdy nastane čas na legendární tarzanovu dráhu, tak právě teď! Tarzanovu dráhu jsme postavili v prostorách DDM, využili jsme místní horolezeckou stěnu, skluzavku, lano a spoustu dalšího. Výkony byly vyrovnané, nejlepší závodníky vyhlásíme na slavnostním ukončením TFK, budete tedy u toho. Poslední společný večer jsme si opravdu užili (a vy, rodiče, určitě také). Druhou večeři – opečené buřty - jsme si snědli pod širým nebem a ve 22:00 jsme odpálili ohňostroj. Překvapit a potěšit tarzánky  se nám podařilo a o to nám šlo!

Nyní všichni už spí, nabírají síly na zítřejší velkolepý turnaj Tarzani vs. Tarzánci, někteří sní o historické první porážce Tarzanů.

My už raději také odcházíme spát, štěstí přeje připraveným!

Dobrou noc.

Více fotek ve fotogalerii...

STŘEDA 3. července 2019

Nový Bydžov, 3.7.2019, 23.56hod

Po noční hře jsme si dopřáli spánku o hodinu déle a i dopoledne jsme měli odpočinkové. Po tradiční snídani jsme se odebrali na koupaliště, cestou jsme měli zastávku na zmrzlině. Počasí sice nebylo úplně příznivé ke koupání, odvážili se jen otužilci, ale o zábavu nebyla nouze. Pro kluky jsme připravili zápasy v nohejbale, volejbale, ping pongu a koho nezaujal ani jeden sport, o zábavu se postaral náš bavič Kubíček, který zaměstnal kluky bagrováním v písku nebo na dětském hřišti. V jídelně jsme byli objednáni na 13. hodinu a kluci si s chutí dali těstoviny s omáčkou Bolognese, která se na tričkách opravdu krásně vyjímala! Po obědě tedy první činností bylo vyprání „batikovaných“ triček (nebojte, valchu a mýdlo jsme klukům nerozdávali, mají to tu přeci pobyt all-inclusive) a druhou činností byl polední klid u filmu.

Na odpolední trénink k nám zavítali trenéři Tomáš Hrabík - trenér třetiligového SK Převýšov, Pavel Šmejda - trenér žáků RMSK U11 a konečně přišel čas i pro Tarzana, který odvedl tréninkovou jednotku společně s Mokem. Kluci předvedli parádní výkony, a tak buchtičky se šodó byla zasloužená odměna. Při návratu z večeře na kluky už čekal očekávaný teqballový stůl, který nám přivezli zástupci asociace českého teqballu, čímž chceme poděkovat za skvělou prezentaci v současné době skoro neznámého sportu, který se stává čím dál víc populárnějším po celém světě. Teqball si kluci mohou zahrát až do pátečního odpoledne, stůl nám na hřišti do té doby zůstává. Nepochybně se zařadí i do fotbalové tréninkové jednotky nebo do mimofotbalových aktivit.

Dnešní program byl opravdu nabitý, protože v podvečer si kluci mohli prohlédnout sanitu, seznámit se s jejím vybavením a dozvědět se základy první pomoci. Se sanitou k nám přijeli záchranáři z České Skalice, děkujeme! Program dnes skončil v půl deváté a po druhé večeři a večerní hygieně byl čas na ulehnutí do spacáků.

Říká se, že třetí den je kritický, proto jsme dnešek nechali odpočinkový. Zítra ale zařazujeme opět vyšší rychlost.

Pro dnešek se loučíme,

zítra AHOJ!

ÚTERÝ 2. července 2019

Nový Bydžov, 3.7.2019, 01.47hod

Další den za námi a světe div se, ráno jsme posouvali budík o půl hodiny déle, jelikož tarzánci ze spacáků ne a ne vylézt. Hlad byl ale silnější a všichni šli za vůní čerstvého pečiva. Společně jsme se nasnídali a vyrazili do Chudonic na dopolední trénink.

Ten se dnes odehrál v režii Lukáše Müllera, Bohuslava Pilného, kteří v současné době hrají za tým mužů RMSK Cidlina Nový Bydžov. Trenérskou sestavu doplnil náš Milan Stránský.

Do jídelny nás převezl opět autobus Heřmanský. Paní kuchařky uvařily výborné kuře na paprice, talíře se odnášeli prázdné, někteří si chodili dokonce i přidat. O poledním klidu tarzánci načerpali energii na odpolední trénink, který se odehrál na hlavním hřišti, odkud se už nehneme! Trenérští hosté nám zůstali i na odpoledne, Milana ale vyměnila legendární dvojice Robin s Mokem. Trenéři a děti v zápalu hry zapomněli na čas, trénink se lehce protáhnul a na večeři jsme šli svižným krokem. Ne ale z toho důvodu, že nás přepadl hlad, ale proto, že se tarzánci už těšili na besedu s Filipem Firbacherem, odchovancem RMSK Cidlina Nový Bydžov, v současné době hráčem FC HK a reprezentantem U18. Nechyběla ani autogramiáda, tarzánci si na památku odnáší podepsanou kartičku s fotkou.

Co se týče mimofotbalových aktivit, tak na programu dnes byla obměna klasického softballu- softfotball a před druhou večeří si skupiny (vytvořené speciálně pro noční hru) vyráběly svou vlajku k dobytí Severního pólu, což bylo letošní téma pro noční hru. Nic víc psát nebudeme, věříme, že vám děti doma samy povypráví své zážitky ze hry.

Lehce po půlnoci celé DDM už spí, tedy až na organizační tým. Je právě 01:47, rekapitulujeme celý den, postřehy z noční hry, řekneme si instrukce na zítřejší den (teda vlastně na dnešní den) a spát.

Ahoj!

PONDĚLÍ 1. července 2019

Nový Bydžov, 1.7.2019, 23.58hod

Dnešní den začal podle očekávání, i když jsme trochu doufali, že se předpověď nenaplní, a to pořádným hicem. Oficiální budíček byl v 7:00, ale některá ranní ptáčata už nemohla dospat a po chodbě se brouzdalo už o něco dřív. V 7:30 tarzánci zasedli ke stolu a vychutnali si svou první společnou snídani. Na výběr měli pečivo, šunku, sýr, marmeládu a oblíbené čoko kuličky s mlékem.

Po snídani jsme se všichni odebrali směr Chudonice, kde proběhl dopolední trénink. Naši trenéři rozdělili tarzánky do tří skupin, ve kterých budou trénovat po zbytek týdne. První trénink dnes vedla dvojice pardubických trenérů Ondra Tichý a Patrik Cincibuch, třetí skupiny se ujal Robin s Mokem. Vzhledem k počasí byl trénink vyčerpávající, a tak jsme se po osvěžující sprše naskákali do autobusu pana Heřmanského, ten nás dovezl do jídelny SŠTŘ na oběd.

Odpolední program jsme přehodnotili a místo tréninkové jednotky v 35 stupňových vedrech jsme zavítali na novobydžovské koupaliště. Tam jsme strávili celé odpoledne a vyžití bylo opravdu bohaté. Od koupání, jízdě na skluzavce, až po ping pong, nohejbal, volejbal. K svačině si děti pochutnaly na housce se sýrem a šunkou a bez zmrzliny by koupaliště nebylo ono, takže dezert byl jasný - MŇAM!

Po večeři jsme to měli jen tak tak do DDM. Jakmile jsme zabouchli dveře, spustil se liják, což nám vůbec nevadilo, alespoň si tarzánci odpočinuli a nabrali síly na podvečerní program, dnes řeckou olympiádu. Družstva soutěžila v následujících disciplínách - běh, běh těžkooděnců, zápas, hod oštěpem, diskem a recitace. Výsledky se právě vyhodnocují, verdikt vyhlásíme zítra ráno. Dnešek byl výživný, a tak i druhá večeře přišla vhod.

Ve 21:30 byl nejvyšší čas ulehnout do pelechů, z nichž mohli ještě sledovat čtvrtfinále poháru Copa America, tradiční tipovací soutěž proběhla, ale poslední minuty zápasu viděl už jen málokdo.

Přejeme dobrou noc…

NEDĚLE 30. června 2019

Nový Bydžov, 30.6.2019, 22.51hod

Tak nám to vypuklo…

Rozjel se nám sedmý ročník Tarzanova fotbalového kempu. Letos jsme přivítali 31 tarzánků. Vzhledem k předpovědi počasí jsme si vědomi, že nás letos čeká „horký týden“. Po úvodních oficialitách jsme zase roztočili kolotoč na plné obrátky. Rodiče nám předali své ratolesti a společně jsme se ubytovali. Využili jsme stav čistých triček a proběhlo hromadné focení, za což děkujeme panu Janďourkovi. I vzhledem k počasí jsme museli lehce upravit program – nejprve seznamovací hry ve stínu areálu DDM. Po večeři následoval lehký podvečerní trénink. Softfotbal a minifotbálek v chudonickém azylu v chládku měl úplně jinou úroveň, než by tomu bylo odpoledne na Městském stadionu.

Večerní sledování finále ME hráčů do 21 let je okořeněno tipovací soutěží. Všichni hráči bedlivě sledují umění německých a španělských mladíků a někteří už sní o tom, že se též dostanou na takovou úroveň.

Dnešní den byl sice krátký, přesto už všichni nabíráme síly ze svých pelechů na nabitý celotýdenní program.

…a to vedro?!?... to je teda letos sakra velký…!