KEMPOVÝ DENÍK 2017

PÁTEK 7. července 2017

Nový Bydžov, 7.7.2017, 21.09hod
A máme tu den pátý - poslední. Den začal sladkou snídaní. Kobliha s marmeládou a kuličky dala dětem spustu energie, kterou potřebovaly na tradiční Tarzan Cup, který se koná vždy poslední den kempu. Jeho pátý ročník byl rozlosován do dvou skupin po třech týmech, kdy velcí tarzani museli nastoupit v obou skupinách. Ve skupině A hráli mladší tarzánci a ve skupině B hráli starší tarzánci. Utkání se hrála dvakrát 20 minut, musíte uznat, že velcí tarzani si den opravdu "užili"! Nelítostné boje byly do posledních minut na vážkách, avšak celkový vítěz vzešel z řad velkých tarzanů, kteří již opět obhájili vítězství. Ale byla to fakt fuška! V závěrečném finálovém utkání se skutečně jiskřilo, padly dokonce dvě červené karty z rukou rozhodčích Kevina KOŽÍŠKA a Tomáše Juričky. Představte si, že jednu obdržel za nesportovní chování i velký tarzan Robin KOŽÍŠEK a za stejný přestupek Aleš Novák. Slavnostní vyhlášení výsledků a celé fotbalové klání jsme zakončili sladkou tečkou v podobě meruňkových knedlíků v jídelně a čekal nás možná boj těžší, a to balení věcí v DDM. Z neuspořádaného pořádku jsme potřebovali udělat pořádek uspořádaný. Možná jste v taškách svých dětí momentálně nalezli oblečení, které vidíte poprvé. I to je možné. Pokud si nevíte rady, zeptejte se svého tarzánka stále sršícího zážitků, zřejmě chtěl pomoci svému kamarádovi zabalit, ale do tašky kamaráda se už netrefil :)
Celí zpocení jsme se přesunuli na hřiště a netrpělivě čekali na příjezd rodičů, kteří se pomalu začali sjíždět po 15. hodině. Zbytek už víte všichni sami. Za připomenutí stojí zmínit, že tarzanem kempu se stal Dušan Motyčka, který dostal sportovní vybavení. Princem kempu se stal Marek Jirouš a titul krále kempu získal Jiří Zima. Ti převzali z rukou Tarzana podepsanou knížku Ládi Vízka s osobním věnováním. Poté se Matěj se všemi rozloučil, poděkoval za přízeň, popřál příjemné prázdniny, pohodovou dovolenou a všech 48 tarzánků se rozjelo se svými rodiči do svých domovů.

P. S. Od zaslouženého pivka Vás zdraví organizační tým TFK.

ČTVRTEK 6. července 2017

Nový Bydžov, 6.7.2017, 23.29hod
Čtvrtý den kempu se nesl opět ve znamení fotbalových tréninkových jednotek. Na celý den k nám zavítali opět nové tváře. Trenér okresních výběrů OFS Hradec Králové Ota Rejfek, trenér U12 FC HK Ondřej Bačo, trenér U12 RMSK Aleš Novák a toho času bez trenérského angažmá Tomáš Frýdek. Tato čtveřice s asistenty Mokem, Holdou, Stránětem a Denisem kvalitně odtrénovali dopolední i odpolední tréninkové jednotky. Ovšem druhý trénink byl ze strany kluků a Míši na vyšší úrovni, ale brzy jsme zjistili proč. Po obědě jsme si totiž již podruhé v tomto týdnu zašli na zmrzlinu do Café Bar Matrix.
Na večeři jsme si odskočili do Holetu Classic na masovou směs s hranolkami, talíře se odnášely prázdné a my tímto děkujeme panu Pošíkovi!
Večerní program nám již tradičně vyplnila tarzanova dráha. Letos poprvé na jiném prostředí, a to na Městském stadionu. Zároveň s tarzanovou dráhou děti kreslily své vlastní nejlepší, ale také nejmíň obblíbené zážitky z TFK. Výkresy jsou velice zajímé a my jsme si je uschovali jako inspiraci do dalších let.
Jako další host kempu k nám zavítal odchovanec cidlinské kopané Jan Drugda. A proč právě on? Protože je mistrem světa ve feetbagu. Děti s ním mohly strávit celou hodinu a pod jeho dohledem se mohly něco málo přiučit z jeho umění. Po náročném programu dětem vyhládlo a druhou večeři tarzani přichystali na stadionu v podobě táboráku a opékání buřtů. Díky příjemné pěvecké atmosféře večer utekl jako voda a než jsme se nadáli, byl čas večerky. Nyní tarzánci již spí a určitě se jim zdá o zítřejším náročném turnaji, kterého se zúčastní i velcí tarzani.

Dobrou noc a zítra na viděnou.

STŘEDA 5. července 2017

Nový Bydžov, 5.7.2017, 23.18hod
Jelikož jsme včera šli spát až dneska, den začal opravdu pozvolna. Děti spaly jak zabití, a tak jsme si trochu pospali. Budíček byl v 8:30, v klidu jsme posnídali a procházkou se přesunuli na městské koupaliště. Zde jsme strávili dvě hodiny, které jsme vyplnili nejen koupáním a dováděním na skluzavce, ale také využitím dětského hřiště. Dětem vyhládlo, tudíž musela přijít na řadu svačina, kterou tentokrát připravovali samotní trenéři TFK. Ve 12:15 přišel čas oběda a specialita místní kuchyně - zapečené těstoviny.
Na fotbalovém hřišti následoval odpolední klid (neklid) a čekání na ctihodného hosta TFK. Všichni jsme byli jak na trní a netrpělivě vyhlíželi Láďu Vízka. Ten dorazil ve 13:30 a jeho beseda předčila naše očekávání. Jeho způsob vyprávění byl tak skromný jako jeho samotný život v mládí. Vyprávěl o tom, jak z obyčejného kluka z vesnice se může stát vrcholový fotbalista, který svoji neutuchající pílí si plní své dětské, respektive životní sny. My jsme nesmírně vděční, že jsme mohli strávit celé odpoledne s fotbalovou legendou bojující za čistý fotbal!
Po autogramiádě a vstřebání zážitků nastalo vyvrcholení turnaje "fotbal 6x jinak". Po hygieně a následné večeři jsme zavítali do cukrárny Martiny Ševčíkové na vynikající točenou zmrzlinu a pokračovali jsme směrem na stadion, kde byla již nastoupená paní Jarča s vědomostní hrou. Hra byla zaměřená na historii klubu RMSK Cidlina Nový Bydžov. S tou byli kluci a Míša seznámeni již včera a veškeré potřebné informace si mohli nastudovat na nástěnkách. I přesto některé odpovědi byly vskutku překvapivé (RMSK = Rychle Miř a Střílej Kóly a předsedou klubu je podle kluků INŽENÝR PETR PRŮCHA - Tarzan děkuje za důvěru :D :D :D).
K druhé večeři dostali tarzánci pizzu doveženou přímo z Pivovaru Lindr Mžany - DĚKUJEME. Se spokejenými a plnými bříšky děti ulehly ve 22:00 na kutě. Velcí tarzani už se také chystají ulehnout. Přeci jen je třetí den kempu a ten bývá kritický.

Zítra na shledanou.

ÚTERÝ 4. července 2017

Nový Bydžov, 5.7.2017, 02.17hod
Tak jsme právě přišli z noční hry, nebojte se, počet 48 tarzánků zůstal zachován, povolené zrtáty nebyly naplněny. Vyhodnocení a zážitky z noční hry si zhodnotíme zítra.
A nyní od začátku. Dnešní ráno se nám dostalo času budíčku podle plánu a po snídani jsme se hned přemístili na fotbalové hřiště, kde kluci a Míša ihned s vervou pustili do sportovních činností. Velkou oblibu si na kempu získala tzv. obíhačka, která je mimofotbalovou disciplínou číslo jedna. V 10:00 opět začal ranní trénink, na který dorazili další noví trenéři z řad Královéhradeckého kraje. Jan Hubka z FC HK trénoval skupinu číslo jedna, skupinu číslo dva pan Josef Košátko, třetí skupinu Moko s Denisem a čtvrtou Tarzan s Robinem. Trénink proběhl podle našich představ.
Po vydatném obědě - polévka, plátek s rýží a poledním klidu jsme na našem kempu přivítali vzácnou návštěvu z Hradce Králové, a to současného trenéra FC Hradec Králové muži "A" Karla Havlíčka, se kterým přijeli také hráči A- týmu FC HK Radim Ottmar, Petr Schwartz, Martin Nosek. Kluci a Míša si v odpolední části mohli vyzkoušet trénovat pod vedením prvoligových hráčů, dále zůstali trenéři Jan Hubka, Josef Košátko a tým trenérů byl doplněn o Martina Novotného, sportovního ředitele RMSK Cidlina Nový Bydžov. Po tréninku následovala beseda s již zmiňovanými hradeckými hráči, která byla pro kluky, i pro nás, velice přínosná a celá byla zakončena autogramiádou. Tarzánci si nechali podepsat vše, co jim padlo pod ruku - lahve, kopačky, trika, atd. Dnešní program byl opravdu nabitý. Po malé svačince jsme všichni společně čekali na překvapení. Přímo na stadionu přistála helikoptéra pana Zdeňka Tomáška, kterou pilotoval Vašek Jilemnický. Tímto jim chceme moc poděkovat za zpestření TFK!
Po prohlídce interiéru helikoptéry a focení jsme se odebrali na večeři - pečené kuřecí stehno, brambor, okurkový salát a nastává zlatý hřeb TFK. Noční hra pod vedením paní Jarči s názvem Tarzanova pevnost byla promyšlená opravdu do nejmenších detailů a ohlasy kluků a Míši byly ve zkratce kladné.
Dnešní den byl příliš dlouhý, sami můžete posoudit podle času zveřejnění tohoto příspěvku, a my dospělí jdeme na kutě! Samozřejmě malí tarzánci už dávno chrní :)

PONDĚLÍ 3. července 2017

Nový Bydžov, 3.7.2017, 23.57hod
Ani ráno nezačalo podle našich představ. Nevíme, čím to bylo, ale děti předstihly naše zvonění budíku a byly na nohou už od 5:30. Přičítáme to tomu, že se hrozně těšily na pondělní program, který byl skutečně pestrý. Po vydatné snídani v podobě kuliček s mlékem, rohlíků s marmeládou, šunkou, nebo sýrem, jsme ihned přešli na fotbalové hřiště, kde se děti vrhly do všelijakých her. Připraven pro ně byl badminton, fotbalový kulečník, ping pong a samozřejmě také hřiště na fotbal. V 10 hodin začala první tréninková jednotka a tentokrát nejen pod vedením tarzanovských trenérů, ale již jsme uvítali dva trenéry nové. Jmenovitě Richard Vlášek a Pavel Obermajer, těm asistoval Holda a Moko. Čtveřici hlavních trenérů doplnili Robin s Matějem, těm prozměnu vypomáhal Denis a Stráně. Trénink uběhl jako voda a po rychlé sprše přišel čas na oběd-polévka, boloňské špagety. Vyhlášený poobědový klid moc neprošel, únava dětí nebyla patrná. Z toho důvodu byl odpolední trénink daleko výživnější a nový trenér Michal Blažej a Jenda Vokál s trenéry Tarzanem a Obrem uchystali na odpolední část tréninku pořádnou výživu. Ke konci tréninku se nám i zdálo, že dětem již pomalu dochází baterky, o což nám vlastně šlo :), a proto jsme vyrazili doplnit energii na večeři. K té byla bramborová kaše s krůtím plátkem.
Nutno ještě doplnit, že před odpoledním tréninkem proběhlo týmové focení, za které děkujeme profesionálnímu fotografovi Vaškovi Janďourkovi!
Podvečerní program byl pro děti opět plný zážitků a proběhl znovu pod vedením Jarči. Tentokrát si pro tarzánky připravila olympijské hry všestrannosti, po tom jsme tarzánkovské baterie vyčerpali na nulu, tarzánci po druhé večeři uléhají ve 22:00 a při promítání filmu Mauglí usínají. My můžeme jen doufat, že se nám barák probudí v plánovaný čas :)

(foto později)

NEDĚLE 2.července 2017

Nový Bydžov, 2.7.2017, 22.52hod
Tak po dlouhém a netrpělivém čekání na začátek kempu jsme se všichni, tým TFK, rodiče a děti, dočkali. Po druhé hodině to vše vypoklo! Po zabydlení v DDM Nový Bdžov jsme se pustili do seznamovscích her. Podstatou těchto her je vzájemné seznámení, čehož jsme také docílili. To jsme poznali již při první tréninkové jednotce, která proběhla hned poté. Kluci a jedno děvče, Míša, mezi sebou bez problémů komunikovali, jako by se znali už dlouhá léta. Ještě před první tréninkovou jednotkou jsme kluky a Míšu rozdělili do 4 skupin. První trénink proběhl pod vedením trenérů z řad týmu TFK- Matěj s Denisem, Robin s Holdou, Tarzan se Stránětem a vzhledem k tomu, že se Moko nezúčastnil seznamovacích her, tréninkovou jednotku musel vést sám :) :) :)
Po chvilce fotbalu následoval přesun do DDM, kde holky po celém dni KONEČNĚ dokončily řízkový maraton (bez nadsázky 20 kilo řízků!!!) a tarzánci se s chutí do nich pustili.
Podvečerní program začal v 19:00. Ten si vzala do režie Jarča a její kvality opět nezklamaly. Hry pod názvem "fotbal 6x jinak" (eggfotbal, foodpool, slepý fotbal, nohejbal, krabí fotbal, pakofotbal) kluky a Míšu zaujaly natolik, že byla radost pohledět na jejich zápal do hry.
Večerní hygiena se zvládla celkem rychle, a to kvůli večrnímu fotbalu, který mohli sledovat na dataprojektoru. Samozřejmě každý ze svých spacáků, přeci jen nás čeká náročný týden. To si kluci a Míša zatím ještě neuvědomují, protože večerka neproběhla úplně podle našich představ. To se ale další večer určitě zlepší :)