Deník

KEMPOVÝ DENÍK 2018

PÁTEK 6.července 2018

Nový Bydžov, 7.7.2018, 11.54hod

Páteční počasí odpovídalo naší náladě, a to právě z toho důvodu, že byl před námi poslední společný den. Sluníčko nám už nesvítilo, dokonce i sprchlo, ale ani to nás nezastavilo a nenechali jsme si zkazit plány. Co by to totiž bylo za Tarzanův kemp bez závěrečného zápasu, ve kterém se každý rok utkávají Tarzani proti tarzánkům? Po tradiční snídani a přesunu do Chudonic se kluci rozdělili do týmů podle věku, na základě toho jsme vytvořili tabulky a zápas mohl začít. V 10:00 se písklo do píšťalky a „bitva“ byla v plném proudu. Malí tarzánci hráli opravdu skvěle, Tarzanům dali zabrat, ale nakonec Tarzani obhájili prvenství z předešlých let a turnaj vyhráli. Nicméně všem ostatním týmům Tarzani gratulují!

Po vyhlášení, předání cen (šampáňo, sušenky, bonbony) a sprše jsme usedli naposledy do autobusu společnosti AP Tour a odjeli na oběd. Kluci si pochutnali na hovězím vývaru a řízku s hranolkami. Poté jsme šli procházkou do DDM, kde si kluci sbalili věci. Snad obsah kufru odpovídal tomu nedělnímu. Tedy po lehčí bojovce jsme pokračovali v naší cestě dál na hřiště, kde vypukly přípravy na slavnostní ukončení. Stoly se plnily medailemi, diplomy, účastnickými listy a dárkovými předměty. Kluci během toho měli volnou zábavu, tedy hráli oblíbený ping-pong, fotbal, někteří byli nedočkaví a obhlíželi, co připravujeme. Od 15:00 začali přijíždět rodiče a o půl hodiny později jsme se všichni shromáždili ve stanu, kde to celé začalo…nebo skončilo? Slavnostní ukončení vedl Matěj, účastnické listy, medaile a dárkové tašky předávali jednotlivě klukům Robin s Tarzanem. Poté jsme přešli na individuální ceny, jako byly nejlepší rozhodčí, nejmladší účastník kempu, jedlík kempu, první tři místa Tarzanovy dráhy z mladší kategorie a ze starší kategorie, dále pak bojovník Tarzanovy dráhy a samozřejmě naše tradiční ocenění princ kempu (mladší kategorie), kterou získal Jan Hochsteiger a králem kempu (starší kategorie) pro rok 2018 je Marek Gajzl. Všem účastníkům a oceněným gratulujeme!

Po předání všech cen si rodiče rozebrali děti, ale hlavně všechny věci z kabin a z DDM, a to byl úkol nelehký. Už teď víme, že někdo něco postrádá, neváhejte nás tedy kontaktovat. A kam vedly naše kroky? Po dvouhodinovém úklidu prostor jsme zvládli už jen usednout k jednomu stolu v Caffe Matrix, kde jsme u jednoho, dvou, tří,… piv zhodnotili letošní opět senzační kemp. Doufáme, že nám tedy prominete, že článek z posledního dne přikládáme až dnes.

Jménem celého organizačního týmu nám nezbývá nic jiného, než poděkovat opět všem partnerům a sponzorům letošního TFK, všem trenérům, kteří odvedli skvělou práci, DDM Nový Bydžov za poskytnutí zázemí, Městu Nový Bydžov za obrovskou podporu! Velké dík ale patří hlavně vám, rodičům a vašim dětem, které nás obohatily o skvělé zážitky, další zkušenosti a mohli jsme opět strávit parádních 6 dní.

DĚKUJEME!!!

ČTVRTEK 5.července 2018

Nový Bydžov, 5.7.2018, 23.54hod

I když se blížíme do finále, jedeme stále na plný plyn, a tak i dnešek byl velmi nabitý. Snídaně v 8:00 a poté hned odchod do Chudonic. V 10:00 začal poslední dopolední trénink, na který k nám zavítal Zdeněk Masařík, trenér RMSK Nový Bydžov a Zbyněk Bareš z nedalekých Hořic, jednu skupinu odtrénoval Robin s Mokem a sakra dobře! Trénink byl pouze hodinový, v dnešním sparném počasí to vůbec neuškodilo, ale kratší byl hlavně z toho důvodu, že nás čekala beseda. Hostem kempu byl pro letošek Honza Kuchta, odchovanec RMSK Nový Bydžov, hráč SK Slavie Praha, který nyní hostuje v  1. FC Slovácko. Klukům povyprávěl, jak i kluk z vesnice se může dostat mezi špičku a kluky nejvíc zaujalo, že zná osobně Milana Škodu a dokonce jsou velmi dobří přátelé a zároveň Honzův český fotbalový vzor. Po besedě, při které kluci měli možnost klást i své dotazy, proběhla autogramiáda, Honza podepisoval trička, kšiltovky, kopačky, prostě co bylo při ruce. Po společném focení a odjezdu Honzy jsme se odjeli na oběd. Dnes se kluci olizovali po květákové polévce a rajské omáčce s těstovinami nebo knedlíkem.

Jelikož nám počasí letos přeje až moc, bylo potřeba se nějak osvěžit. Tarzan pustil na trávníku kačeny a kluci pod vodou vesele pobíhali. Tím se zabavili až do půl 3, v tu dobu se podávala svačina – opět domácí placka, tentokrát povidlová a maková, a nektarinka. To klukům dodalo sílu na odpolední program foot-zorbing. Hry v podobě různých slalomů, přebíhání družstev ve vymezeném poli a foot zorbing fotbalu si všichni užili. Navečer nastal ten pravý čas na poslední večeři. Pojali jsme ji trochu slavnostněji, společně jsme poseděli a najedli se v Hotelu Classic. Pan kuchař nám uvařil výbornou masovou směs s americkými bramborami, obsluha odnášela prázdné talíře ze stolu. Tímto děkujeme panu Pošíkovi! Cestou do DDM z Hotelu jsme míjeli cukrárnu Martiny Ševčíkové, byla by tedy škoda se tam nezastavit. Sice měla příchuť stejnou jako včera, ale nemohli jsme odolat.

V DDM už byla paní Baťková a měla připravenou naši legendární Tarzanovu opičí dráhu. Kluci soutěžili ze všech sil, kdo vyhrál, se dozvíte na zítřejším slavnostním ukončení kempu. Na zahradě DDM je možnost rozdělání ohně, čehož jsme využili a opekli si buřty. Jelikož se dne nehrál žádný fotbal, klukům se pustil film, samozřejmě ale s fotbalovým námětem. Při filmu Góóól!!! už všichni tarzánci leželi. Kdo ale vydržel do konce, je jen otázkou. Zalehnout jdeme i my, abychom na zítřejší ukončení kempu a setkání s vámi, rodiči, byli svěží.

Tak zítra na viděnou! J

STŘEDA 4.července 2018

Nový Bydžov, 4.7.2018, 23.16hod

Třetí den bývá kritický a o tom jsme se přesvědčili na vlastní kůži i my, proto jsme zvolili volnější program. Po noční hře bylo potřeba se dospat, a tak jsme budíček posunuli na osmou hodinu a pro kluky byla přichystaná sladká odměna za statečnost v podobě koblih. Hlad byl ale větší než kobliha, po kterých se jen zaprášilo, a kluci šli pro druhé kolo, v němž byla na výběr klasika - pečivo, šunka, sýr, marmeláda, kuličky s mlékem, jogurt.

Dopoledne jsme si užili na koupališti v Novém Bydžově, voda by snesla sice víc stupňů, nicméně v tak horkém počasí nás to příjemně osvěžilo. K dopolední svačině se podávala houska se šunkou a sýrem, kterou jsme stihli strávit do oběda jízdou na skluzavce, hrou ping- pongu, minigolfu nebo volejbalu. Na oběd jsme se odebírali z koupaliště až po dvanácté hodině a v půl jedné jsme usedli k jídelnímu stolu, u kterého jsme si pochutnali na gulášové polévce a krůtím plátku s rýží/bramborem a ovocném kompotu. Na dezert jsme si zašli do cukrárny Martiny Ševčíkové, kde se podávala točená zmrzlina s příchutí vanilky a maliny.

Odpoledne se vrátilo do svých kolejí a proběhla tréninková jednotka pod vedením Tarzana a našich nových hostů znovu z Pardubic, Miroslava Jirky a Petra Kudrny. Oba trenéři jsou bývalí prvoligoví hráči; dnes jsme zjistili, že i výbornými „voraři“ a Míra Jirka i skvělým plavcem ve stylových plavkách. I když dnes byl trénink pouze jeden, vydal za dva. Přidalo tomu i počasí, ale hlavně kvalita tréninků. Po sprše na kluky čekala svačina. Holky tarzánkům nakrájely nektarinky a výbornou domácí ovocnou placku s drobenkou, kterou nám upekla maminka Petra, paní Průchová - děkujeme!

Den plný změn v programu jsme dotáhli až do konce a na večeři jsme zůstali na hřišti, kam jsme přivezli šunkovou pizzu, po které se kluci až za ušima. Mimofotbalovou aktivitu Jarča na dnešek připravila také méně náročnou. Šlo o vědomostní hru z oblasti fotbalu a veškeré potřebné informace si všichni museli nastudovat na nástěnce, která byla k dispozici již od neděle. Kluci se po skupinkách vydali na podvečerní procházku po stanovištích, kde dostávali otázky. Začínalo se v Chudonicích a poslední zastávka byla před DDM, kam se všichni postupně sešli. Ti hladoví si mohli dát druhou večeři, jinak poslední dnešní pokyn zněl jasně: „Dobrou noc!“

Tak i Vám dobrou noc a zítra jsme tu znovu s denním hlášením.

ÚTERÝ 3.července 2018

Nový Bydžov, 4.7.2018, 03.06hod

Máme za sebou hoooodně dlouhý den a v tak večerních hodinách už nejsou síly na dlouhé rozepisování, takže dnes ve stručnosti. Ráno jsme měli obdobné jako včera, tedy budíček v 7:00, i když dnes už to vstávání bylo náročnější, tréninky byly přeci jen znát. Po snídani, ke které si mohli kluci dát dnes navíc jogurt, jsme se přemístili do Chudonic, kam za ne dlouho po nás dorazili i trenéři a ne ledajací. Naprostou premiéru na TFK měli trenéři z Pardubic, jmenovitě pak Jarda Jelínek a Ondra Tichý. K nim se přidal „domácí“ trenér Honza Vokál z RMSK Nový Bydžov. Pardubičtí si vyzkoušeli i náš legendární vor a zajeli nejrychlejší čas, ostatní dospělí zkrátka strčili do kapsy. Hodinu a půl dlouhý trénink si všichni společně užili, kluci pořádně makali, proto byl nejvyšší čas na oběd. Dnes na „meníčku“ zeleninová polévka, kuřecí stehno s rýží/ bramborem.

Po poledním klidu bylo na programu hromadné focení, které jsme letos zvládli v rekordně krátkém čase, asi léta praxe. Na odpoledne dorazil Michal Blažej, Grassroots manažer a koordinátor sportovních středisek a center mládeže FAČR  a Jarda Polák, coerver coach. Honza Vokál s námi zůstal i odpoledne a vedl speciální trénink brankařů. Třetí skupinu odtrénovala dvojice Robin, Milan. I odpoledne jsme museli zachovat naši tradici a vyzvat trenéry na vor. Trio Michal, Jarda a Voky se postarali o první kolaps. Sice vedro bylo, ale netušili jsme, že se chtějí „dobrovolně“ zchladit. Od nás mají zlatého bludišťáka!

Po večeři (kynuté ovocné knedlíky s cukrem) si kluci zahráli fotbal 6x jinak- nohejbal, slepý fotbal, račí fotbal, střelba na cíl, zábavné penalty, minifotbal. Následovala volná zábava a promítání zápasu Kolumbie – Anglie, místo pop-cornu kluci zakousli chleba se sýrovou pomazánkou a zeleninou. V tu dobu část organizačního týmu připravovala noční hru, která vypukla ve 22:00. Téma noční hry byly Špioni. Cílem bylo zlikvidovat teroristickou organizaci Hrču. Vyvrcholením byl ohňostroj, což byla odměna za splnění úkolu a zároveň příjemné překvapení pro tarzánky i mnohé další... Hru jsme si všichni naplno užili, a i když se všichni vidíme už ve spacákách, jsme tak nabití dojmů, že bude těžké usínat. Nebo ne? Každopádně sny budeme mít všichni obdobné.

Půlnoc nám již dávno padla a zítřejší budíček tak posouváme o hodinu, přeci jen nás čeká další pestrý den.

Tak zase zítra, dobrou noc!  J

PONDĚLÍ 2.července 2018

Nový Bydžov, 2.7.2018, 23.06hod

Pondělní a naše první společné ráno byla taková zkouška, jak moc velká ranní ptáčata kluci jsou. Mile nás překvapili a budíček byl podle našich představ, nikdo neběhal po chodbě před sedmou hodinou. V sedm tedy vstávačka a o půl osmé snídaně. Čaj, rohlík, šunka, sýr, marmeláda, čoko kuličky s mlékem - to vše si mohli tarzánci vybrat dle chuti. Poté následoval přesun do Chudonic, kde od 9:30 do 11:00 probíhala dopolední tréninková jednotka pod vedením našich hostů. Jakuba Zahradníka z Dobrušky a Tomáše Frýdka z Fotbalové školičky FC HK doplnila do trojice známá firma Vojta Mokošín. O půl 12 na nás čekal přistavený autobus firmy AP Tour, který nás převezl k jídelně SŠTŘ, takovou přepravu máme zařízenou po celou dobu kempu. Není čas ztrácet čas. K obědu nudlová polévka, sekaná s bramborou kaší a okurkovým salátem byl parádní zdroj na doplnění energie. Po jídle nás pan řidič dovezl zpět na základnu, kde byl povinný polední klid. Jako každý rok, tak i letos jsme se přesvědčili, že děti v klidu dlouho nevydrží, a tak poobědový dýchánek vystřídala volná zábava.

Ve 14:30 šéf zavelel a šlo se na odpolední program. Hodinu a půl dlouhý trénink se odehrál ve stejné režii jako ten dopolední, došlo k drobné změně - Moka vystřídal Milan Stránský a Kuba s Tomášem si prohodili tréninkové skupiny. Po skončení tréninku jsme doplnili rychlé cukry, kluci si dali ke sváče banány, což byl i předkrm před večeří. K té nám paní kuchařky uvařily špagety s boloňskou omáčkou a ovocný kompot. A světe div se, trička zůstala čistá!!!  J

Podvečerní program s názvem Kalokaghátiáda, která obsahovala sportovní disciplíny, v nichž bylo potřeba ale také zapojit hlavu a pro splnění disciplín v co nejkratším čase nejprve vše důkladně promyslet. Stanovišť bylo celkem sedm s názvy práčata, voraři, střílečka, týmovka, kamasutra, přehazka a piškvorky. Se zápalem do hry jsme se v půl 9 uchýlili ke konci. Po výdeji musí být i příjem, a tak rychle do sprch a na druhou véču, ke které holky nachystaly chleby s šunkovou pomazánkou a okurkou.

Den užitý na MAX! Tak teď vyčistit zuby, vyčurat, dokoukat fotbal a spát.

NEDĚLE 1.července 2018

Nový Bydžov, 1.7.2018, 23.36hod

Rok utekl jako voda a po měsících příprav konečně přišel čas na zahájení 6. ročníku Tarzanova fotbalového kempu, který zahájil ve 14:00 na fotbalovém hřišti v Chudonicích. Manažer kempu Matěj Novotný přivítal všech 37 účastníků v doprovodu s rodiči, kteří nám je poté mile rádi předali a tím nám, organizátorům, nastala šestidenní šichta. Po ubytování v DDM Nový Bydžov proběhla necelá dvouhodinová první tréninková jednotka, kterou si vzali na starosti trenéři z řady našeho organizačního týmu- Robin, Tarzan, Milan, Moko. V té době holky stály u plotny a připravovaly večeři pro 37 hladových krků. Po řízkách se jen zaprášilo. Jakmile tarzánkům slehlo, vrhli se na podvečerní program, který paní Baťková nesla v seznamovacím duchu. Cíl stmelit kolektiv se naplnil. Místo večerníčku se kluci dívali jak jinak než na fotbalový zápas Chorvatsko – Dánsko, někteří neviděli ani rozhodující penalty, zbytek si počkali na verdikt a záhy zavřeli oči. Zítra budou tedy všichni plni síly- snad i my- a můžeme si spolu užít první celý den.

P.S: Mimo jiné proběhla úspěšná zkouška voru, které se chopil Milan přímo na palubě. Všech 37 tarzánků plavbu po rozbouřeném chudonickém rybníku zvládlo. Jedinou ztrátu utrpěl „Myč Bjůkenen“ (Moko), kterému se povedlo neuvěřitelné – utopit neutopitelné pádlo „prezidentského expresu“!